lördag 1 oktober 2016

Palm Springs

Vi hade turen att få åka till Palm Springs i år med Erics föräldrar som har ett "timeshare" där. Varken jag eller Eric hade varit där tidigare så det var jätteroligt att få besöka det. Även kusinerna kom på lördagen :). 

Staden var faktiskt helt över förväntan för mig. Vi kom dit på kvällen och det var verkligen håll i gång. Restaurangen och barer så långt ögat kunde nå och varmt som tusan var det, även på kvällen. Men det gillar jag. 

Under dagen dock var det nästan för varmt. Man var tvungen att hålla sig vid poolen. 


Welcome to Palm Springs :)

Min snygga man :)

Min andra snygga man :)









Parentals :)

Emmelie och Phil har ett hus alldeles i närheten av där vi var så de kom och hängde med oss under dagen.








Buuuuuus!



Vi åkte upp över molnen i Palm Springs. Det var otroligt högt och skrämmande men vackert.






<3



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar