fredag 23 september 2011

Svenska Hollywoodfruar - Gunilla Perssons Utbrott

Jag följer ju självklart de Svenska Hollywoodfruarna och min favorit är ju helt klart Maria Montazami. Häromdagen satt jag och kollade på flera avsnitt i rad och såg det fruktansvärda utbrottet från Gunilla Persson. Gunilla bryter loss totalt mot assistenten som hjälper Gunillas mamma, och assistenten vägrar att lämna huset tills hon får betalt. Polisen kommer och reder ut allting och det slutar med att assistenten får lämna huset. Jag undrar om hon någonsin fick betalt? Gunilla verkar ju inte riktigt mentalt stabil tycker jag. Det var ju självklart att assistenten skulle få betalt, och att det var Gunilla som hade fel. 


Jag tycker i stort att hon verkar väldigt udda och på det sättet som hon håller på att tvinga sin dotter att gå på auditions när hon är sjuk verkar ju inte riktigt friskt. Samtidigt är ju människan underhållande och jag vill se mer av henne.
Vad tycker ni? Har ni sett avsnittet?

Gunilla Persson



2 kommentarer:

  1. Har inte sett - och tänker inte göra det heller! Vilket skräp, Linda!! ;) PUSS!

    SvaraRadera
  2. Men Caroline, du missar historik som skrivs! :)

    SvaraRadera