tisdag 13 november 2012

Licensed Contractor

Häromdagen så tog Eric, jag och vår älskade smurf vårt pick och pack och drog till LA över helgen för att Eric skulle gå kurs för att ta sitt Contractor's License. Medans Eric gick sin kurs så tog jag vara på min egen tid och slappade som aldrig förr. Eller så mycket man kan slappa när man har en smuf i alla fall.

Vi åt frukost runt 6 på morgonen. Men med en bebis är man van så det var inga problem. Förstår inte att jag kunde äta en riktig amerikansk frukost med ägg, bacon och potatis så tidigt. Brukar inte kunna äta det förrens runt 11-12 annars. Har väl blivit totalt amerikaniserad nu kanske.

Så jäkla härligt med room service alltså. Man kan sitta i sängen och bli serverad dygnet runt :). Eric får anteckna!

En liten mus som susar i den stora sängen.

Min kompis Jess bor nere i LA så vi passade på att ses under tiden. Satt och tjötade i timmar på söndagen. Liten är en av tjejerna.

Det bästa av allt med denna trippen var ju ändå att Eric klarade provet. De flesta pluggar i veckor. Nu är han en "Licensed Contractor" :).








1 kommentar:

  1. Grattis till Eric! Och till dig som lärt dig gå upp på morgonen! :D Skönt med lita lata dagar...

    SvaraRadera