söndag 9 juni 2013

Cambria

Smurfis vaknade vid 7:30 idag. Helt underbart!!! Vi började dagen med en jättegod frukost på hotellet. Därefter så visade Erics föräldrar oss en supersöt liten plantskola. Jag fick välja ut några födelsedagspresenter i och med att min födelsedag är om ett par veckor :). Jag valde en söt beach bag och en rosa jasmin planta.

Efter plantskolan så gav Erics pappa oss en tour runt Cambria vilket är som taget ur en sagobok och ser ut som en Disneyfilm. My kind of town! Vi fick också se sjöelefanterna som ligger i högar på Moonstone Beach. Det måste vara flera hundra som ligger där. Jag har velat se de jättelänge men det var första gången jag såg de och det var verkligen en upplevelse. Folk kommer från hela landet för att se dessa varelser.

Sedan så fick jag och Eric lite egentid då vi strosade runt i Cambria och åt crabcakes. 

Sist men inte minst så blev det middag. Vi mötte upp med Erics mamma som var på konferens hela dagen. 

Nu är vi på väg hem och Lilja snusar där bak i bilen. Tack till Erics föräldrar för denna trevliga helg. Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg!







6 kommentarer:

  1. CUTE! I took a pic of that cute house in the nursery too. so magical.
    Well looks like your stay was much more relaxing than ours! LOL!

    SvaraRadera
  2. Vilka stora sälar! ;) Låter som ett mysigt ställe!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det :). Värt att besöka om man har vägarna förbi.

      Radera
  3. Oj oj oj!!! Kan lilltjejen gå nu!! Det går ju sååå fort!
    Vilken härlig helg ni fick! Tuffa bilder! Tuffa sälar!!

    Ska ni ha sommarsemester i år?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :) hon har gått sedan lite innan sin födelsedag. Nu springer hon i princip :). Jag måste bli bättre på att dokumentera.

      Det var jättemysig semester. Nej tyvärr ingen sememster i år. Jag får bara 15 dagar per år och det är inkluderat sjukdagar och i år så har vi varit sjuka så mycket så jag har inget kvar.. Istället är jag negativ.

      Ska ni gå på semester snart? Kraaaaamis

      Radera