tisdag 13 augusti 2013

Det var inte igår...

Det har varit ett bra tag sedan jag bloggade men vill bara berätta för de som undrar att jag faktiskt lever och även frodas här på andra sidan Atlanten. Det har bara varit det ena efter det andra den senaste tiden så det har liksom inte funnits tid till bloggandet. Det hoppas jag att det kan bli ändring på i och med att jag verkligen gillar att blogga och att hålla koll på mina bloggvänner :).

Jag tänker som så att det får bli lite "throwbacks" om man säger så. Så många jag orkar med helt enkelt. Pö om pö lite då och då. Först ut så får vi väl ändå köra på midsommar antar jag i och med att det var det som det avslutades med. Så... here we go.....

Midsommar firades här hemma hos oss i trädgården, 'Sweeeedish Style' med goa' vänner, god mat, god snaps, och något sånär bra musik tror jag mig minnas (i alla fall en snutt av det). Man måste ju hålla i de svenska traditionerna eller hur!!!

Söta Skyla med sin midsommarkrans!

Lilja hade på sig min galma klänning :). Roligt att mamma hade sparat den!




7 kommentarer:

  1. Finns det något annat sätt att fira midsommar än 'Sweeeedish Style'?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Amerikanarna firar samtidigt Solstice vilket är motsvarande Midsommar men vi firade så klart på svenskt vis.

      Radera
  2. Naaa - så söööt i sin fina klänning! :D Saknat dig i sommar! Men nu så är vi tillbaka båda två, eller hur! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sååå jäklans kul att du är tillbaks. Eller båda två back in business! Äntligen! Saknat dig med i sommar. Kanske dags för en uppdatering över melj snart :). Kram

      Radera
  3. Nej vilken fin klänning! Det är ju så kul när kläder går i arv i generationer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Eller hur :). Så jätteroligt att jag liksom har haft den. Kommer spara den och ge den till Lilja när hon blir äldre!

      Radera