torsdag 31 oktober 2013

Happy Halloween

Idag är det Halloween. Jag fullkomligt älskar Halloween. Tycker det är en av de roligaste högtiderna som firas här i USA. Idag ska vi träffa Laurie med kids och Leslie på lunch, och sedan ikväll så ska vi iväg och Trick & Treat. Ska bli så kul.

Igår så skar vi också pumpor. De senaste åren så har Eric, Ben och jag skurit de tillsammans varenda Halloween så det har blivit till en tradition. Varje år så utnämner vi också en vinnare. Jag kan stolt meddela att jag har tagit hem flest vinster. I år dock så var Eric så pass förkyld att han orkade in skära. Ben och jag körde traditionerna vidare och Eric var domare. Ben tog tyvärr hem vinsten i år. Men hans pumpa var så bra så jag erkänner att jag är besegrad. 

Min lilla fe på zoot i helgen!

Kan ni gissa vilken som är vinnaren?


6 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en rolig Trick or Treat :)

    Fina pumpor! Jag gissar på att den enögda pumpan vann ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vi hade jättekul! Japp den enögda pumpan vann :( hehe

      Radera
  2. Jättefina pumpor - måste varit ett jämnt race! Kanske att cyklopet vann om domar'n gick på originalitet? Jag skulle också vilja skära pumpor något år... Har inte blivit av hittills - det kommer så plötsligt här... :) Nästa år kanske - älskar ju att skapa!

    En väldigt gullig fe också! :) Var inte du utklädd i år?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för stödet :). Cyklopen vann. Du borde verkligen skära nästa år. Jag ska påminna dig.

      Japp jag var lite minimalt utklädd sådär. Kommer i nästa inlägg :)

      Radera
    2. Mimimalt med kläder eller minimalt med maskeradkostymering? ;)

      Ja, snälla påminn mig i god tid nästa år! :)

      Radera
    3. Hahaha ja minimal maskeradkostymering då på barnens trick or treat :)

      Radera