torsdag 24 juli 2014

Konsert i Parken 2 - Goleta

Det är inte bara Santa Barbara som kör gratiskonserter i parken under sommarmånaderna. Även Goleta, en stad som ligger runt 10-20 min från Santa Barbara (beror på hur fort man kör :)) har börjat med de. Jag var där med några kompisar för ett par dagar sedan och jag måste säga att det nästan var bättre ån Santa Barbaras konserter. Det kändes som att man var på landet när man parkerade (vilket det fanns en massa lediga parkeringsplatser) då man parkerade på hö. Det var också mycket mindre än i Santa Barbara, mycket mer rum och man kunde slappna av för det fanns inte mycket ställen som barnen kunde springa till. Jag var själv med bägge barnen för Eric jobbade, vilket är lite skrämmande (jag håller på att lära mig jonglera bägge två samtidigt), vilket kan vara lite svårt ibland då Lilja springer runt helt hysteriskt och bebis kräver all min uppmärksamhet. Men det gick faktiskt helt ok :).


4 kommentarer:

  1. Låter som våra tvillingar. :) När man hjälper den ene med något springer den andre iväg och försöker ta livet av sig. Typ.
    SWEA har jag hört mycket bra om, det måste jag kolla in.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det är inte lätt alltså :). Kul att du tittade in. Nu ska jag klicka in till dig :)

      Radera