lördag 5 april 2014

37 Veckor Gravid

Idag är jag 37 veckor och 2 dagar gravid. Kortet nedan togs i torsdags då jag var 37 veckor gravid. Jag är fortfarande på bed rest men det verkar som att det hjälper i alla fall. När jag var hos doktorn i fredags så var mina värden lite bättre :). Nu kan jag bara säga att jag längtar tills allt är över :). Så var det med Lilja också, att man liksom kommer till en gräns då man inte vill längre. Men samtidigt så hade det varit jättebra om bebis hade kommmit som planerat då jag har en del saker jag skulle vilja fixa med innan. Vi har fortfarande en massa packning att göra, sälja av en hel del möbler och sist men inte minst så har jag en massa pappersarbete att klara av. Aaaahhhh det där pappersarbetet är något som jag inte vill göra men måste.

Jag känner att jag mår helt ok. Jag är lite trött (vilket är ju förväntat vid det här laget), har fortfarande lite huvudvärk ibland och blir ganska så svullen i händer och fötter från och till. Alltså svullnaden kan vara grav - tänk Miss Piggy!

Imorgon kommer mamma! Weeehooo! Ska bli så roligt. Vi får se hur Lilja reagerar imorgon när hon får se mormor på flygplatsen. Vi pratar ju över FaceTime jätteofta så jag skulle tro att hon känner igen henne och rösten speciellt. Läääängtaaaaar!


Åh där har vi en liten smurf i bakgrunden som ville vara med på bild :)



4 kommentarer:

  1. Pappersarbete... Som att svara på mail och så...? ;) Hahaha - nu har du ett till! :) Åh, vad härligt att mamma är på ingång! Hälsa så gott! Och ligg still så vi får bebis snart!

    SvaraRadera
  2. Oj 37 veckor!! Nu gör det väl inget om bebis kommer? E ju bara 3 veckor kvar :)
    Va skoj att din mamma kommer IMORN! Ni har inte setts sen du va hemma?
    Mysigt å ha henne hemma å städa å fixa mat :) kram Karin

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha.....LOVE the LBC photo bomb!!! How cute is that! cool picture - love it Largey! Big One....I can't wait to see the mama Big Chick - I'm pretty sure I can see you and her BIG arrival on the horizon all the way from over here!! :) Hope to see you soon! Big Big hug to the mama BC.

    SvaraRadera
  4. Skönt att du och bebis mår bra! :) Och kul att din mamma kommer på besök, hoppas ni får en härlig tid tillsammans!

    Kram

    SvaraRadera