torsdag 26 juni 2014

Pensionärsfest!

Det första som hände då jag försökte komma tillbaka lite till bloggandet var att Eric sköt en spik i den kabeln som styr internetet haha. Men nu är det fixat i alla fall så jag tänkte berätta om Erics mammas Pensionärsfest som var i fredags. Herregud rubriken låter som att vi har festat med en massa pensionärer :). Hur som helst, efter en herrans massa år som chef över en avdelning på Santa Barbara City College så ska Erics mamma pensionera sig. Hon kommer inte pensionera sig officielt förrens nästa mars men kommer sakta men säkert ta på sig mindre och mindre jobb. Så i fredags så hade hennes arbetskompisar anordnat en liten fest för henne för att hylla henne. Det bjöds på god mat, dryck och fina tal!

Diane längst upp till vänster!
Kusinerna dansade och åt frukt direkt från träden. Här är jag med Lauries lilla bebis, Everly!

Kathy och Diane! Gamla arbetskompisar. Jag jobbade till och med med dessa två damer under en tid då jag gick i skolan.





3 kommentarer:

  1. Vilken kul kväll! Känns alltid skönt att vara yngst nuförtiden när man äldst ofta.
    Hur firade du din födelsedag?
    Kramar / Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja eller hur. Jag och Eric firade med lite vinprovning och middag. Hade en kväll utan barnen vilket var jätteskönt faktiskt! :)

      Radera
  2. Pensionärerna rockar ofta hårdare... :)

    SvaraRadera