fredag 23 januari 2015

Sjuk

Usch, ligger här i soffan sjuk. Kände mig inte riktigt som vanligt igår när jag vaknade och igår kväll så kraschade jag och fick lägga mig redan klockan 19. Jag kan knappt äta någonting (vilket kanske bara är bra :)), förutom min gröna smoothie som jag i princip blivit beroende av. De får mig verkligen att må märkbart bättre. Utöver att jag inte kan äta, så har jag värk i hela kroppen samt äcklig huvudvärk och ont i magen. Usch alltså :(. Det är ju förkylningstider just nu. Varken Lilja, Sofia eller jag är vidare friska. Eric är den enda som klarat sig. Vilket är väldig tur då han jobbar hemifrån runt huset idag och kan ta hand om oss.

Idag skulle vi åkt till svenska skolan men jag får tyvärr avboka, imorgon skulle vi ha några kompisar över och på söndag skulle vi på SWEA barngrupp men vi får se hur det blir med det. Jag får kanske avboka allt. 

Igår var vi i alla fall hos kusinerna på en mysig playdate. Här kommer lite kort :).

Dansare, galna bebisar och en snygg mamma i kjol!

De två minsta stod och bankade på bordet hur länge som helst. De hade jätteroligt. Det krävs inte mycket ;).



4 kommentarer:

  1. Fy farao för att vara sjuk. Verkar som om du är frisk nu igen och det är skönt! Trist att missa så mycket kul bara för att man blir sjuk! Men vad ska man göra? :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :). Ja inget roligt men vad gör man som sagt. Nu är saker och ting nästan tillbaks till det normala igen i alla fall :)

      Radera