lördag 5 november 2011

Barn

God Morgon. Klockan är bara 8 här på en lördag. Det är väldigt ovanligt att jag är uppe vid denna tiden. Kanske kroppen som tränar en inför vad som komma skall.

I tordsdags så begav jag mig till jobbet klockan 7... fy alltså, så tidigt. Normalt vis börjar jag klockan 8. Men det kändes inte helt fel att sluta klockan 4. Vi har nämligen bara en bil nu och jag får organisera mitt schema så att jag kan ta Eric till skolan vissa dagar. Han jobbar ju heltid plus går i skolan heltid. Inte dålig den där killen. Efter det så åkte jag till Ventura för att hänga med Bonnie och hennes gulliga barn. Sov även över där till i fredags. Hennes söta lilla Beleyu ler mot en redan. Inte klokt, hon föddes den 13:e september. Hon log tydligen redan när hon var bara 3 veckor gammal. 





Igår var jag som en zombie. Jag pallar antagligen inte att göra någonting utöver det vanliga längre.

Igår kväll så kom Phil och Emily och hälsade på. De kommer vara här hela helgen. Eric och Phil gick och åt middag och drack ett antal drinkar tror jag (baserat på hur Eric verkar må idag), medans jag och Emily bara tjötade och kollade på film. 

En bild på Emily och mig från Vegas förra året. Tog inga bilder igår kväll.
Nu ska vi på vår lilla systerdotters 2 års kalas. Börjar redan klockan 10, så det blir att gå upp snart. 

Älskar den här bilden från den 4:e juli helgen i somras.
Hoppnas ni har en bra lördag. Många kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar