söndag 6 november 2011

Mysig Lördag

Hej, jag är uppe tidigt ännu en dag. Wow, förstår inte vad som har hänt. Klockan är bara 8:30 här men egentligen så tror jag den är 9:30. Vi ställde om klockorna här i natt. Klockorna ställdes ju om åt rätt håll i alla fall med mera sömn. 

Igår hade vi en mysig lugn lördag. Vi gick på födesedagskalaset igår, och efter det så åkte jag och Emily till Old Navy för att kolla in deras sale som var hur dålig som helst. Efter det så grillade vi, kollade på alldeles för mycket amerikansk fotboll. Vi tittade även på Horrible Bosses men jag somnade, så vet inte riktigt om jag kan rekommendera den eller ej.  



Emily




Eric & Gabe

Det här skrattade vi åt. De ser ut som det mest heliga paret någonsin. Emelie er ut som en ängel :)
 Idag blir det även en lugn härlig söndag om jag får bestämma.




2 kommentarer:

  1. Grrr jag blir ju hungrig när det är en massa bilder på god mat ;)
    Ja detta med amerikansk fotboll har även letat sig in i vårt hem är jag rädd... Min sambo är ju redan såld på fotboll, hockey osv. Så skulle han få så skulle han kolla 24/7 - och nu har han börjat komma in hur spelet funkar med amerikansk fotboll oxå...blä!
    Det räcker liksom med ALL annan sport, men, men bara att bita ihop :)

    SvaraRadera
  2. Haha, hur gar det med dieten och traningen? Fortfarande lika bra?

    Men gud, fotbollen har alltsa aven hittat hem till svenska hem. Detta ar ju tragiskt. Jag kanner for dig!!!

    SvaraRadera