måndag 28 november 2011

Fina dagar i Santa Barbara

Har haft ett par jättefina dagar i Santa Barbara. Jag har varit ledig sedan i onsdags. Hur härligt är inte det. Kände verkligen att jag behövde lite ledighet också. Vädret har varit superfint här i Santa Barbara de senaste dagarna. Folk har gått runt i klänningar och jag har även sett folk på stranden (säkert svenskar :)). Så fort det blir lite varmare här så kastar alla svenskar av sig kläderna, trots att det fortfarande är ganska kallt. Det slår aldrig fel. 

Nu på onsdag så kommer jag gå in i 26:e veckan. När jag kommer till den 27:e så går jag in i den 7:e månaden. Kan inte förstå hur fort tiden har gått förbi. Snart kommer vi ju få träffa den lilla tjejen. 

Tjockis i vecka 25 + 2 dagar








4 kommentarer:

  1. Sååå fin du är Linda!
    Kramar
    /Hanna p

    SvaraRadera
  2. Håller med Hanna! Du är så fin!

    SvaraRadera
  3. Tack :).. sa snalla ni ar.. Kramar

    SvaraRadera
  4. Ett riktigt kap! :)

    Kan inte heller fatta att tiden gått så fort...

    SvaraRadera