söndag 21 oktober 2012

Bebis Bok

En sak som jag verkligen kan rekommendera om du har en bebis är att köpa en "bebis bok." Du vet vad jag menar, en sådan bok då du kan skriva ner viktiga utvecklingsförlopp, så som när din bebis först började snurra runt från mage till rygg, när han/hon började krypa, när den första tanden dök upp osv.

Jag har en jättefin sådan bok som jag fick av min fina svägerska :). 

För ungefär tre veckor sedan så började jag skriva i den. Det värsta är att jag kan inte komma ihåg vissa händelser, eller i alla fall inte det specifika datumet längre. Jag får nöja mig med rätt månad :(. Tiden går så himla fort och man tror att man kommer komma ihåg alla händelseförlopp och när de hände men det gör man inte. 

Jag kan starkt rekommendera dig med bebis att skaffa dig en bebis bok.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar