fredag 25 maj 2012

Fika

Gud, det var inte igår som jag gick och fika. Jag har alltid tyckt att det är supermysigt att fika men det har liksom inte blivit av. Jag kommer ihåg i gymnasiet då jag och mina kompisar, speciellt Emilie och jag brukade alltid gå och fika. Ibland fikade vi 10 timmar i sträck. Det fanns ju liksom inget bättre än att sitta och tjöta och kedjeröka. Tjötar gör jag ju jättegärna nu för tiden minus rökandet tack och lov. Även om det ibland blir en och annan E-cigg då och då. Men det räknas ju inte. 

Jag gick och fikade idag med en fellow Swede, Susanne. Jättetrevlig tjej som jag träffade på SWEAs lilla lunch med de äldre damerna. I och för sig så fick jag ju reda på från SWEAs vice ordförande att denna lunchen hade varit gjord bakom deras ryggar. Mycket dramatik i SWEA gruppen antar jag :). 

Söta Susanne. Hon är gravid och ska föda den 20:e september :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar