onsdag 30 maj 2012

Prommis & Lunch

Åh herregud vad det kan vara tröttande ibland med en liten smurf. Jag har inte sovit på flera nätter nu för att Lilja har vaknat och inte velat somna om. Jag har varit ganska så bortskämd innan med att hon faktiskt sov genom natten ganska tidigt. Men nu, de senaste dagarna så vill hon inte sova. Hon vill hellre vara vaken och partaja med mig nätterna igenom. Jag däremot har inte lust att festa. Idag hade jag också bestämt tid med en kompis klockan 10. Så när klockan var sju och jag visste att jag var tvungen att gå upp om en timma höll jag på att dö. Jag skrek efter Eric att komma och ta över för ett tag. Jag sov i alla fall i 45 min eller så. 

Hur trött man än är dock så finns det ingenting som går upp mot att vakna upp och titta över och se sin lilla smurf le mot en. Då glömmer man liksom hur trött man är (i alla fall för ett litet tag :)). 

Vi gick en prommis idag med min kompis Amy och hennes lilla smurf som är lite äldre. Snart 2 år gammal. Vädret har varit helt underbart och idag var det inte annorlunda. 

Efter prommisen åkte vi för att träffa min kompis Andrea för lunch. Det dröjer nog inte länge tills hon får sig en egen smurf kan jag nog säga :). 

Nu liggen vi här i soffan och bara softar. Eric sover så gott här bredvid mig. Jag funderar på att väcka honom hehe. Nä skojar bara. 


Andrea & Lilja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar