fredag 29 juni 2012

31 År Gammal

Fy sjutton alltså vad tiden går fort. Nu är man redan 31 bast. Alltså det är ju inte klokt för fan. Jag fyllde förra måndagen, den 25:e juni, så Eric firade mig på söndagen. Jag är inte den som gör en så stor grej av min födelsedag så jag är hur glad som helst över att bara spendera dagen med mina älsklingar, vilket var precis vad jag gjorde :).

Min goa å glada kompis Caroline (som är en flitig kommentator här i min blogg) grattade mig på sin personliga blogg :). Hon har den blockad för bara nära och kära så jag kan inte länka men hon postade denna bilden (se nedan).

Vilka tider. Caroline och jag på Torsholmen ett antal år tillbaka :)
Min kompis Jessica fyller den 24:e så vi gick först på hennes födelsedags brunch på El Paseo restaurant där vi åt en massa god mexikansk mat plus jag beställde bottomless mimosas, Of Course!!!

Fina Jessica
Efter brunchen så åkte Eric, jag och Smurfen ner till vattnet, där vi bestämde oss för att vintesta. Jag vet inte vad som hände men vi kom inte längre än till ett tasting room. Något som kan ha med det hela att göra var att Smurfen exploderade så dant att hela jag blev full av bajs. Värre explosion har vi nog inte varit med om. Men jag orkade inte åka hem och byta så jag körde bara rätt på. Nästa gång vi går ut får jag ta med mig ett byte för mig också.

En väldigt glad Smurf innan explosionen.
 På måndagen vaknade jag upp till ett väldigt gulligt kort från Eric och en choklad ask. På jobbet så var tjejerna så gulliga och gav mig en massa blommor och presenter.
Jag blev också jätteöveraskad av ett blombud som kom från Eric och Lilja :).
 

 På kvällen tog mamma ut mig på en jättetrevlig middag. Vi valde en italiensk restaurang där vi åt god pasta och drack vin. 


Efer mamma åt mat så blev hon borförd av utomjordingar!

Slutet gott allting gott!






2 kommentarer:

  1. AW I love you and can't wait to celebrate and give you your gift tomorrow! I love those pics of the smurf, especially the one with her and Eric. xo

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen tider det! :D Saknar dig gumman... Men är glad att du fick fira ordentligt i alla fall!

    SvaraRadera