torsdag 21 juni 2012

Trötter

Äntligen fredag imorgon. Och min första jobbvecka är avklarad. Det gick faktiskt bättre än jag trodde att det skulle gå. Jag tycker till och med att det var lite roligt att komma tillbaks och träffa alla. Men jag känner mig ganska trött idag får jag säga. Eric och jag kör varannan natt då vi tar hand om Smurfen. Inatt är det min tur :(.. Ugggghhh. Men, men det får gå. Snart hoppas vi på att hon sover natten igenom. 

I helgen längtar vi till Midsommar. Ska bli himla roligt alltså. Vi ska gå till SWEAs Midsommarfirande. Det finns tydligen 80 svenska medlemmar i klubben, bara i Santa Barbara. Mamma och jag ska göra kransar imorgon. Smurfen får ju få sig en också så klart. Hur ska ni fira Midsommar?

Här kommer "Torsdagens Smurf."

Utstyrsel: Baby Essentials


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar