måndag 4 juni 2012

Massa nya kläder

Igår så kom Leslie över med tre kassar med kläder till Lilja. Hennes arbetskompis ville ge bort en massa kläder till mig. Så himla snällt. Jag har aldrig ens träffat henne. Jag behöver inte köpa kläder på flera år till Lilja. I påsarna fanns det en massa klänningar, små tröjor, byxor, kjolar, hattar osv. You name it! Jag har så mycket kläder nu från min baby shower också så att jag får knappt plats i Liljas garderob. Vissa av kläderna måsta jag skynda mig att använda nu för innan jag vet ordet av så kommer Lilja ha växt ur de. 

Jag tänkte att det kunde vara roligt att posta en bild per dag av Liljas dagliga outfit. Ni vet så som en del bloggare gör av sina outfits, men jag tar kort på min Smurfs outfits istället :). På det sättet kommer jag komma ihåg alla dessa utstyrslar också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar