torsdag 7 juni 2012

Varför?

Varför kan inte den där jävla våg fan röra på sig för. Den har stått på samma ställe nu ett bra tag tycker jag. Trots att jag går på en jäklans massa promenader, inklusive igår. Jessica informerade mig om att det är 80% mat och det är nog det som det handlar om i mitt fall. Men jag tycker ju så mycket om min kladdkaka, och min glass, och min choklad osv...

Promenad efter promenad efter promenad....

Ni trodde väl inte att jag skulle hoppa upp med bägge fötterna...

3 kommentarer:

  1. hahaha hoppa upp pa vagen nu! Det ar nog ingen som skulle tycka det var konstigt. Jag tycker du ser super bra ut for att precis har fott barn sa det ska du va stolt over alltsa!

    puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh tack :)... japp jag ska fan gå ner de här kg alltså. Jag ska!!!!

      Radera
  2. Det kanske är alla happy hours...? ;) Fast jag håller med Jess! Fina du!

    SvaraRadera