fredag 29 juni 2012

Midsommar

Det har varit så himla mycket nu det sista att jag har antingen inte hunnit eller orkat att blogga. Försöker komma in i de här nya rutinerna nu med jobb och så. Så fort dagen har börjat så slutar den inte förrens runt kl 23 när jag äntligen kan lägga mig. Men då ska man också upp ett antal gånger under natten också då Smurfen kan vara lite bråkig.

Hur som helst nog om det. Midsommar var hur bra som helst. Vi firade med SWEA Santa Barbara. De hade satt upp en midsommarstång i en park och hade även en massa god mat (svensk så klart). Det var tipspromenad, nubbe, sång och dans runt stången. Det var jättetrevligt. Mamma hade jätteroligt och drack en massa nubbe med oss :). Som jag har sagt tusen gånger, man är nog aldrig så svensk som när man flyttar utomlands.

I högra hörnet ser ni mamma och hennes nya bästa vän Berit! Berit var den som vi stötte på ute på stan' och fick med oss i SWEA.

Berit poppade fram lite varstans :)

Mamma och jag med våra enorma kransar.

Jag är ute på tipspromenad. Fick ett rätt tror jag. Alldels för svåra frågor. Smurfen fick så klart sin egen krans.



Någon gladare än mamma får man leta efter. Detta är efter alla nubbarna :)

Efter midsommarfirandet åkte vi ut och gick en sväng på piren.


Ha en superbra fredag kväll alla!!!!

3 kommentarer:

  1. Så fina vi ser ut! Du måste skicka fotona till mej :)

    SvaraRadera
  2. LOVE LOVE LOVE these photos. Hilarious! Your mom rocks and the smurf looks so cute with that wreath on her head.

    SvaraRadera
  3. Härliga midsommar! :D Och vilka fina kransar! Vi hade inte ens regn på midsommar vilket ju inte kändes helt rätt... ;)

    SvaraRadera