söndag 12 augusti 2012

Arbonne

Jag och Jessica åkte nyligen ned till LA for att vara med på en Arbonne seminarie (jag antar att man kan kalla det det). Jag var hos Jessica på ett Arbonne party inte så längesedan, och fick några samples som jag har testat nu under en tid. Arbonne är först och främst en skincare line (de har även hårvårdsprodukter, vitaminer etc.) som säljs independently här i USA, Canada och även Australien. Produkterna går från fabriken direkt till konsumenten. Det är därför ingen mellanhand vilket gör att produkterna blir mycket billigare. Jag måste säga att det är en av de bästa skincare lines (om inte den bästa) jag någonsin har testat och jag har testat ett antal. Mina små rynkor (eller kanske stora eller djupa säger man väl :( "snyft" "snyft")), har blivit tydligt mindre under de senaste tre veckorna. Kul när något fungerar verkligen. 

Den 25:e ska jag ha ett litet Arbonne party själv här hemma hos mig då Jessica kommer och pratar om produkterna. Ser fram emot det :).

Jessica går mot sin framtida bil i framtiden :) (ovan)


2 kommentarer:

  1. Hudvårdserie heter det. Och du önskar dig en svensk ordbok till jul...? ;)

    Du får ta en bild på dessa djupa fåror till rynkor så vi ser om det stämmer eller om du bara överdriver! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack for rattningen, kan behova den titt som tatt verkar det nu for tiden. Ja, jag far ta ett kort pa dessa hemska rynkor.. som har blivit battre haha.. jag lovar.. stog och log helt forvridet i spegeln for nagra dagar sedan for att fa fram alla. Det ar en markbar skillnad :)

      Radera