tisdag 28 augusti 2012

San Antonio Lake

Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Har haft så mycket att göra att jag inte har hunnit tyvärr. Idag är jag hemma med en sjuk liten Lilja. Hon har feber, hostar och snuvar. Så hemskt att se henne så dålig. Hon är en riktig liten tuffing dock som fightar sig igenom förkylningen med skratt och lek. 

Vi åkte och campade förra helgen vid San Antonio Lake. Det ligger ungefär 2 1/2 timma norr om Santa Barbara. Det har varit jättevarmt den senaste tiden här och det var det vid sjön också. Helt underbart att svalka av sig i vattnet. Det var helt perfekt temperatur, varken för varmt eller för kallt. 

Vi mötte upp med våra kompisar där uppe som har en trailer som vi fick sova i. Jag tänkte absolut inte sova i tält och stå öga mot öga med en skallerorm på morgonen. Nej tack! Deras trailer var så stor, med kök och stora sängar så det var inga problem. Dessa människor har åkt till sjön sedan de var små under somrarna så de är inga sjö veteraner. 

Vi hade det super. Vi åkte runt på maddrasser i vattnet och pratade i timmar, tubade, solade, umgicks, festade, åt god mat och hade det bara bra. 

Jag med en jumbo marguerita!

Kyle med liten smurfis och Roxy till höger (nedan)

OMG jag höll på att dö när jag såg bilden nedan till höger haha. Så roligt. Vi håller fast med all vår makt. Jag flög av ett antal gånger. Det är inte jag som flyger av uppe till vänster.

Liten familj och alla tjejerna.

På vägen hem stannade vi lite i Pismo Beach så jag kunde ta bilder. Alltså hur fint!


1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med camping! Och bad! Ni verkar ha haft en ljuvlig minisemester! :)

    SvaraRadera