onsdag 8 augusti 2012

Mamma åkte hem igår... :(

Ni förstår inte hur konstigt det var att vakna upp idag utan min mamma. Jättekonstigt och väldigt tomt. Men jag får vara väldigt glad över den tid vi har fått tillsammans. Allt som allt är det 4 månader. Vilken tur jag har haft alltså som har haft min mamma här under denna tid. Mamma har varit helt otrolig. Hon har tagit hand om smurfis varenda dag. Det är inte lätt kan jag säga. Och inte bara det, hon har i princip organiserat om hela mitt hus och städat och donat så att allt har blivit så himla lättvindigt för mig nu. Varje dag då jag kom hem från jobbet såg hela huset skinande rent ut. Wow säger jag bara. Bästa mamman!!! :). 

Erics föräldrar bjöd oss över för middag hos de i måndags, dagen innan mamma reste. Vi åt supergod mat och sa hej då. 

Igår så försökte mamma och jag ta oss ut ur huset i något sånar tid och körde ner till Malibu för att ligga på stranden innan mamma skulle resa. Hennes plan gick inte förrens vid 21.00, så vi hade ju en hel del tid, vilket var väldigt skönt.

Smurfis och jag hos farmor och farfar dagen innan mamma reste.

Mamma hoppade till och med i havet. Det gjorde jag med faktiskt, men en sådan bild bjuder vi inte på här. Nä, så roligt ska vi inte ha det. Vågorna var så starka att mamma ramlade flera gånger med benen rakt upp i luften. Jag höll på att skratta ihjäl mig men när jag gick i så hände samma sak med mig. Där fick jag så jag teg. Det var en fågel på stranden som det verkade vara något fel med så livräddaren kom ner för att berätta att han ringt till "Animal Control." Det där ser väl ut som Mitch Buchannan eller hur!!??

Mammis tack så mycket för denna tid. Helt ovärderlig tid för mig verkligen!!! Hoppas att vi ses till jul. Tusen kramar!!!




 

3 kommentarer:

  1. OMG this pic of her is HILARIOUS! ha ha hah
    miss you already mom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. OMG I was laughing hysterically when she was twirling around in the waves! :)

      Radera
  2. :( Ledsamt... Du får komma hem snart...

    SvaraRadera