torsdag 2 augusti 2012

Happy Hour at the Mission.... igen

Det går ingen öd på oss och happy hours. Det är ett som är säkert. Nu det sista så har jag blivit ett riktigt fan av att göra happy hour i en park. En liten picknick helt enkelt. Jag är ingen picknick drottning ännu som Hattie men jag jobbar på det. Vi gick till the Mission igen i måndags för lite mysig picknick med Kyle och Leslie. 


Trodde ni att vi var där utan vår smurf? Skulle inte tro det.

Smurf familen


Igår så var det opening night av fiesta i staden. Då har de en flamenco dans uppvisning på the Mission. Men det var Lauries födelsedag så vi kunde inte gå. Nästa år tror jag att vi ska planera att gå för jag har nämligen aldrig varit där. Bara sett öppnings ceremonin på TV. 

Hela denna veckan så är det Fiesta här i Santa Barbara. Det är princip fest i staden varje dag, med god mexikansk mat, massa roliga uppträdanden och så klart en massa festanden. Vet inte hur mycket fiesta det blir för oss för hela helgen är fullspäckad med grejer. Det kanske blir att gå på rodeon på lördag kvällen, eller i alla fall att strosa ned till stan för lite god mat i alla fall. Det roligaste med rodeon är att se barnen som rider på fåren. Hur som helst...

Viva La Fiesta!!!


3 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut! Picknick är verkligen så jädrans mysigt... Och allt blir godare att äta och dricka! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, konstigt det där alltså men det är så sant :)

      Radera