måndag 18 mars 2013

Grattis i Efterskott Caroline

Grattis i efterskott till min fina vän Caroline som den 14:e fyllde oj oj oj.... Är det sant? Jaaaa hela 32 år :). Jag har tyvärr inte hunnit blogga på ett tag så missade tyvärr att uppvakta Caroline på självaste dagen men skickade i alla fall en bamsekram över email :). Caroline och jag har känt varandra hela livet i princip. Vi växte upp ihop och vem kunde tänka sig att den lilla tjejen med den söta näsan skulle växa upp till at bli den fina, roliga, underbara människa hon är idag - jo jag :).

Skulle ni vilja titta in till Carolines lilla kreativa hörna så klicka härDet finns mycket smått och gott där :).



3 kommentarer:

  1. Ojojoj - vilken ära! :D Tack söta du! Och vilka fina tulpaner jag fick! ;)

    Och tack så hemskt mycket för IT-kramen! :)

    Men alltså... Var du tvungen att skriva exakt hur mycket...? Jaja - jag får hämnas vid tillfälle! ;)

    Stor kram till dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jag var bara tvungen att retas lite :). Alltid lika roligt med dig haha. Ja, jag ville ge dig tulpaner i och med att du gillar de :)... Tusen grattis från oss och hoppas att du fick dig en superfin dag :)

      Radera
    2. Ja, älskar tulpaner! De är så fina! :) Och dagen var jättebra - alldeles lagom uppvaktad! :)

      Radera