torsdag 14 november 2013

Angelicas Baby Shower

 Den 25:e September så hade jag en Baby Shower för min kompis Angelica som väntade en liten flicka. Temat var Resa med inslag av giraffer. Joe och Angelica tycker jättemycket om att resa, och är ju väldigt värdsliga i och med att Angelica kommer från Sverige. Så Rese temat kändes perfekt. Inte nog med det så var jag tvungen att ha lite inslag av giraffer i och med att detta är Angelicas favoritdjur. Det enda som gick fel var att Lilja fick ett utbrott för hon var så övertrött så jag var tvungen att sitta med henne i sovrummet när Angelica öppnade alla paket :). Annars så blev allt jättelyckat. 

Här kommer lite bilder från Baby Showern.





Hur skulle det se ut utan svenska köttbullar!









9 kommentarer:

  1. Ojojoj så fint! Du är inte så tokig på dekoration du heller! :) Älskar "nappflaskorna" (som jag antar att de ska föreställa)! Och franskan kommer du i ihåg (fjäsklisa...;)) Gjorde du egna köttbullar eller har du varit på Ikea? :) Jättetjusigt alltihop! Och bebisar i långa banor ser jag - både utanför och innanför magen... :) Synd att inte moster Emmelie kunde vara med! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :). Vad kul att du tycker det. Du mitt mål var att göra hemmagjorda köttbullar men jag pallade inte haha. Det var så mycket med allt att jag faktiskt handlade de :)

      Radera
    2. Fuskis! ;) Vi gör alltid egna - det är faktiskt inte så svårt, och väldans goda blir de!

      Radera
  2. Ser jättemysigt ut ;) Kul med svenska vänner - gillar dalahästen haha :) Babyshower är en sådan där lyxig amerikansk grej som faktiskt är ganska kul, presenter och god mat kan ju inte bli fel :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ellen hur. Först hade jag ganska svårt för babyshowers som ovan svensk men man får ju så mycket hjälp. Plus att alla verkar verkligen tycka det är jättekul att ge presenter :)

      Radera
  3. Woooooowwwwww Largey!!! This is sooooo amazingly cute!!! I love it!!! You did a great job!!!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med babyshower! Ni verkar ha gjort ett toppenjobb, allt ser jättefint och mumsigt ut :)

    SvaraRadera