fredag 14 mars 2014

La Mesa Playdate

Häromdagen så hade vi en mysig playdate med tjejorna i La Mesa Park. Älskar att hålla mig nära vårt nya område nu när det är så nära tills vi flyttar. Vill känna mig som en av de som bor där :). Jag gillar att det området som vi ska flytta till har sin egen lilla kommun så att säga i det större Santa Barbara där det finns mataffärer, restauranger, barer, cafeer osv. Plus det är jättenära till stranden vilket inte är fel det heller :).

Idag är det fredag äntligen (ska jag säga då varje dag är fredag för mig, fast ändå känns det speciellt då Eric kommer hem och vi kommer ha helgen ihop), och vi hade tänkt att laga hemmagjord pizza tills ikväll och bara mysa, se en film kanske eller titta på "Walking Dead" som är vår nya show nu när Dexter är över. Dexter var ändå bäst. 

Hoppas att ni alla har en mysig fredagskväll!

Alltid lika roligt med dessa två! :)



6 kommentarer:

  1. Kul att flytta - alltid så mycket förväntan och inrednings inspiration hahaha ;)
    Woho - nu ser man att du är gravid ;) Lika vacker som alltid!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ser jättemycket fram emot det verkligen :). Haha tack!

      Radera
  2. Oooh vad tjock du är! Fiiiin! Inte långt kvar!! :D

    Det är väl bra att du hänger i området så grannarna hinner vänja sig... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha eller hur. Japp det tycker jag med :)

      Radera
  3. Lite avis är jag på er som kan vara ute i solsken och värme! Jag längtar! Var ute på "löptur" i onsdags, men så blev det för kallt igen att springa. kändes lite trist!

    ps. Jo, vi har bara bott här snart två år. Jag bodde i NYC mellan 2005-2007. Sen flyttade maken och jag till Sverige och stannade i fem år innan vi flyttade tillbaka med dottern :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går väl så fram och tillbaka på våren. Jag saknar dock lite regn och rusk istället. Det har inte varit kallt här på jättelänge!

      Ok det hade jag ingen aning om. Wow, så spännande. Hur trivdes maken i Sverige?

      Radera