fredag 7 mars 2014

Liten Uppdatering

Jag gick igenom min kamera och tänkte att jag kör ett litet bildregn från vad som fanns på kameran i och med att jag inte hunnit blogga det sista. Så roligt att ha när man går tillbaka i tiden.

Smurf på Storytelling på bibblan. Hon får inte gå upp på bänken enligt läraren men är så olydig så jag får springa hela tiden.

Movement klass på bibblan.

Jag har skrivit upp Lilja på dansklass på YMCA. Hon fullkomligt älskar det. Springer runt som en dåre och dansar hela tiden. Hon har väldigt svårt att vänta på sin tur. Men det är därför dessa klasser är så bra.

Preggos på YMCA men väldigt lugn träning.

Lilja på sin dansklass. Hon var så glad att pappa var med denna gången.

Bailey fyllde 2. Lilja och Bailey gick på samma dagis.


Någon älskar tårta!

Kusinerna!

2-års kollen. Ska skriva separat om denna i ett senare inlägg.

Sandra kan inte komma på Liljas födelsedag som är imorgon så hon ville droppa av en present till henne. Så himla gulligt!

Tack vare snälla Susanne så är jag snygg i håret lagom till Liljas födelsedag och fick ännu en gång äta semlor i år!!!

Här är hemligheten som egentligen inte är en hemlis men Eric ville inte att jag skulle skriva något innan. Hur som helst vi ska flytta och här är en liten sneak peak på vad vi kommer titta på varje dag :). Skriver mer om flytten i ett annat inlägg. 



Japp, nu imorgon så är det liten Liljas födelsedagsfest så jag har hållit på att greja och fixa inför den hela dagen. Bestämde mig för att göra det lätt för mig i och med att jag är ganska gravid vid det här laget :), så ingen matlagning eller bakning etc. men ändå är det en mängd grejer att fixa med alltså. Är helt slut nu. Ska gå och lägga mig snart. 

Hoppas ni har en fin fredagskväll!

6 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med en flytt, utsikten ser helt fantastisk ut! :) Hoppas ni hade en trevlig födelsedagsfest!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt ni har det, hoppas kalaset blev riktigt lyckat :) ... och roligt att ha någon att vara gravis samtidigt med!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kalaset blev helt ok :). Jättekul faktiskt att vara gravid samtidigt som en kompis :). Kram

      Radera
  3. Härligt med bildregn! Skönt att se att du håller dig sysselsatt! ;) Och såååå roligt med flytten! Hoppas verkligen vi får se fler blider! Många bilder! Ser ut som ett kanonläge!

    Nu är jag tillbaka igen efter en häääärlig skidsemester så nu ska jag läsa och gotta mig här på bloggen! KRAAAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer komma massa bilder när vi väl är där :).

      Härligt att ha dig tillbaka!! :)

      Radera