söndag 1 maj 2011

We look worse than some f-n tourist Japanese on vacation!

Inte rasistiskt alls. Eric utropade detta idag nar jag bad honom ta kort #20 pa mig. Jag forstar inte vad problemet ar?

Har kommer nagra bilder fran idag nar vi var pa stranden plus en 
jattedalig video.

Under ett tillfalle sa sag det ut som att en tsunami var pa vag in. Alla pa stranden blev forskrackta inklusive mig, Eric ar alltid lugn i sadana har situationer. Tur att nagon ar det. Alla var fortvivlade tills en fiskare kom och forklarade att det kallas for "Anacapa" (ordet ar indianskt) en hagring som kan uppsta.



In extreme need of some serious sunshine. Det ar ingen tvekan om att jag ar en vit manniska.




Eric gar i trollskogen.


Lite grinig vid det har laget efter ett antal kort.





Utslagen


1 kommentar:

  1. Åååh vad härligt! Och delfiner så nära! Ni skulle ha hoppat i! ;)

    Och återigen, oj vad stackars Eric får stå ut med ditt korttagande inför bloggen... :p

    SvaraRadera