söndag 5 juni 2011

Big Chick Reunion

Häromdagen så träffade jag Big Chick på Happy Hour på Ruth Chris's (som för övrigt ska stänga tyvärr). För er som läst bloggen ett längre tag vet att Big Chick var i princip med i vart och vartannat inlägg. Vi har inte träffats på lite över en månad så det var verkligen på tiden. Någonting som jag inte vet om jag har nämnt i bloggen innan är att vi är bäst på att göra saker på budget. Vi har aldrig någonsin inte kunnat göra någonting (jo kanske någon enstaka gång :)) på grund av vår budget, för att vi vet precis hur vi kan få ut det mesta av våra pengar. Jag tror att några tips om hur man kan göra allt man vill på en liten budget ser jag på horizonten.




2 kommentarer:

  1. Aah! nar ska dom stanga??? Vi har gift card dit som vi inte har anvant!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte tyvarr. Ganska snart verkade det som. Synd eller hur :(

    SvaraRadera