tisdag 7 juni 2011

Eric lär sig svenska


7 kommentarer:

  1. Hahahaha! Han är ju jätteduktig!! Låter precis som turkarna på hötorget! ;) Med något inslag av göteborgska! :)

    SvaraRadera
  2. Kan fortfarande inte använda mitt konto här... :( Har du sabbat för mig!?

    SvaraRadera
  3. you two are hilarious!!!! LMAO! love you two

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA det roligaste är att han låter som en göteborgare! Tala om för honom att han lyckats lära sig prata svenska med dialekt ;) Typ som att jag skulle lära mig att prata engelska med Alabama-dialekt *hihi*
    Bra jobbat :)
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  5. Haha han är jätteduktig! :) göteborgsk dialekt med nån slags rysk-amerikansk brytning fick han till. ;) Men jätteduktig! Och han förstår ju mkt av vad du säger, även om han inte vill prata så mkt. :)

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHA så roligt att ni alla tycker att han har någon slags mixad brytning :). Så roliga mixade brytningar också. Det här måste jag ju berätta :)

    Caroline, självklart har jag inte saboterat någonting för dig. Möjligtvis för Babeluttan men inte för dig ;)

    SvaraRadera
  7. ... Något har hänt... Varken Babbeluttan eller jag kan lämna kommentarer från våra Google-konton på den här sidan... :( Får vi ju inte med våra söta nyllen!

    SvaraRadera