måndag 13 juni 2011

Frukost & Bridesmaids

Gick pa en sen frukost igar. Eric, Erics bror Jason och jag. Jason bor hos oss i nagra dagar nu. Jag har tidigare berattat om Erics bror har och hur mycket han vet om Sverige. Han vet nastan mer an mig tror jag. Har kan ni lasa lite mer om vad Jason vet.

Jason



Igar sa gick jag och Jason (Erics bror) Bridesmaids. Min alskling kunde inte ga med for han var tvungen att voluntera. Han aker till Santa Maria tva ganger i manaden och hjalper till i ett ungdomsfangelse. Det ar med hans pastor som han gor detta. De samlas aven en gang i veckan hemma hos hans pastor och har en bibel grupp study dar det pratas om allt mojligt. Han far tillbaks otroligt mycket fran detta och han tycker att jag borde voluntera. Jag har funderat att kanske hjalpa till med de hemlosa. Vi far se.

Hur som helst. Bridesmaids var jatterolig alltsa. Kan starkt rekommendera den for er. Undrar om den kommit till Sverige annu?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar