måndag 7 december 2015

Jason & Fathia Tie the Knot

Puuuh vilken helg!!! Hysterisk, stressande men också jättekul. 

I lördags så gifte sig två av våra kompisar, Jason & Fathia. Samtidigt så skulle Lilja uppträda för första gången i hela sitt liv i sin balettföreställning. Jag fick koordinera barnvakter, skjuts osv. Så stressande! Men allt löste sig och det gick jättebra. 

Bröllopet var så fint. Vi var utomhus vid vattnet vid själva ceremonin och efter det så gick vi två steg bara till "cocktail hour" och senare middag. Väldigt convenient. 

De var så otroligt fina och jag började nästan gråta när Fathia kom gåendes "down the isle." Vädret var perfekt. Det var inte varmt och det var inte kallt. Kanske runt 18 grader eller så. Helt perfekt! De hade tajmat det så att bröllopet var precis vid solnedgången. Helt magiskt

Jag missade både middagen och alla tal. Jag kom inte tillbaka förrens alla var jättedragna och var på dansgolvet haha. Men det var det värt kan jag tala om. 

Liljas dans var helt otrolig. Jag gör ett separat inlägg om den. In the mean time här kommer lite kort från bröllopet. 

Vi hade skitkul!

Here we go.... It's happening!

Här kommer alla snygga killar.




Såååå fint... eller hur!

Vilken brud!

Amy & Jag

Min älskling och jag!



Emily och Amy.

Vi är ganska töntiga. Jag vet!

Vin på toaletten. Classy!


Amy, jag, Emily och Amber.


Checka in videon nedan!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar