onsdag 9 december 2015

Liljas Balettföreställning

Liljas balettuppvisning var fasen mig det sötaste jag sett på länge. Det sötaste och roligaste jag sett på länge. Jag höll på att dö av skratt och på grund av hur gulligt det var. 

Lilja och hennes kusin Violet har gått på dansskola ihop sedan i september och i lördags så visade de upp vad de hade tränat in. 

Föreställningen var Rudolf och handlade så klart om tomtens ren Rudolf och hur han var annorlunda med sin röda näsa osv. Det var jättebra allt vi såg. Lilja och Violet kom ut sist i första akten så efter det åkte vi.

Vi gick och hämtade upp våra små dansare och bemötte de med kramar, pussar och en ros för hur duktiga de var. 


De ska vara snöflingor.

Där står de mitt på scenen <3

Nu är de färdiga! De fina små balettdansöserna!

Och här kommer videon. 

Enjoy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar