lördag 26 december 2015

Lucia med SWEA

God Jul alla!!! Hoppas ni har haft en underbar jul. Det har vi haft men väldigt stressig och intensiv samtidigt. Hur roligt det än var så måste jag säga att jag är jätteglad att det är över. Har känt mig fruktansvärt trött under julen men speciellt nu när den är över. Nu när man äntligen kan slappna av så krashar man totalt. 

Jag är dock efter med mina blogginlägg. Så här kommer ett inlägg från luciafirandet som vi firade med SWEA i Santa Barbara. Jag är ju också med i styrelsen i SWEA Santa Barbara så det blev en väldans massa jobb men det var det värt. 

Barnen var så otroligt söta och det var så roligt att se de uppklädda till tärnor och gå upp på scenen. 

Jag (med många andra vuxna) fick gå med i luciatåget för att hjälpa till med sången då det var så många små med små röster :). 


Här är vi i full gång med att sätta upp allting inför kvällen.

Mia, ordförande i SWEA Santa Barbara tränar uppe på scenen.

Liten Lilja väntar med spänning på att tåget ska börja <3.

Söta Skyla, Luke och Lilja. De var så duktiga och stod stilla och väntade på att tåget skulle börja. 

Ser ni mig haha?


Mami, Nell, Skyla, Lilja och jag.

Finisar <3.

2 kommentarer:

  1. Så otroligt söta alltså! Lucia är så svenskt :) Man blir glad av det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Så underbart att man behåller de svenska traditionerna i USA :). Kram

      Radera