fredag 15 maj 2015

Bröllopsdag

Idag är det vår bröllopsdag. Vi har varit gifta i 11 år. Det har varit 11 lååååånga åååår! Nä, skojar bara. Jag kan inte förstå att det har gått 11 år redan. Samtidigt som när jag tänker tillbaks på allt som hänt under dessa 11 år så förstår jag ju att det måste ha gått 11 år men samtidigt så har det gått väldigt fort. I och med att vi gifte oss så pass unga så tror jag att man antingen växer ihop från då man gifter sig eller så växer man ifrån varandra. Vi har växt ihop. Vi har ju känt varandra sedan vi var barn. Inte klokt! Idag ska vi gå ut på middag och sedan är planen att komma tillbaka hem som då kommer vara barnlöst. YES, barnen kommer åka till faster Laurie idag och sova över. De kommer inte bli avsläppta förrens imorgon runt 11 - 11:30. Detta har aldrig hänt tror jag. Vi har aldrig haft en så lång stund ihop själva. Det ska bli underbart. 

Dagen idag började superbra med gymmet, jacuzzi och dusch. Jag drog lite info om hur barnen somnar osv till Laurie när vi satt i jacuzzin, men det som är det bästa med det här att de ska sova där är ju att man knappt behöver berätta något om hur saker och ting är för de har ju allt för det första och är vana vid barn då de har tre stycken själva. 

Jag kände mig lite seg idag då jag var ute med Big Chick igår för förrätter och drinkar. Men nu känner jag mig fit for fight. 

Ser verkligen fram emot ikväll.








2 kommentarer:

  1. Stooort GRATTIS till er båda!! �� �� �� 11år!! Herreguud!! Så länge redan!! Hur länge har du inte bott i USA då. Kraaam �� �� /Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kaaaariiiin. Har varit här alldeles för länge. Inte klokt alltså!

      Radera