onsdag 13 maj 2015

Härlig Beach Dag

Nu var det ett tag sedan. Jag har varit så himla seg, känt mig svag och trött det senaste så jag har helt enkelt inte orkat blogga. Nu är jag så trött på att känna mig sådan och försöker tvinga mig ur denna dimma. Jag avslutade Whole30 i söndags och har nu ätit någorlunda normalt i ett par dagar. Jag får skriva mer om min Whole30 upplevelse i ett annat inlägg. 

Igår var vi på stranden med fina Susanne, Skyla och lilla Sienna (SSS). Vädret är inte direkt det varmaste i Cali just nu men för oss som är svenskar så var det ju varmt ;). Det är alltid så roligt för när vädret är närmare 19-20 grader så ser man inga amerikanare på stranden direkt men man kan helt klart se en del svenskar :). Nu har vi ju bott här så pass länge att man blir lite amerikaniserad och tycker inte att vädret är direkt varmt såvida det inte är upp emot 25-30 grader men som de stålkvinnor vid är tog vi modet och gick till beachen. Det var ju så klart inga problem. 

Vi älskar att åka till stranden i Carpinteria. Den är så fin, ren och väldigt enkel att ta sig till med barnvagnar och all packning man måste ha med sig för bara ett par timmar :). Mitt i veckan så är det knappt någon där heller. 

Här var det en liten meltdown som skedde, sånt som händer. Det visade sig att lilla Skyla hade öroninflammation :(. Hoppas på snabb bättring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar