tisdag 26 maj 2015

Memorial Day

Idag var verkligen en sådär perfekt dag med rätt ingredienser. Eric lät mig ha sovmorgon idag och jag sov ända tills 10:30. Grymt SKÖNT!!! Sedan fixade och donade jag litegrann runt huset innan jag började fixa med mat och så inför vår lilla get together. 

Jag fixade lite potatissallad och slängde in en pizza i ugnen från i lördags som vi inte bakade till förrätt osv. Ingenting var stressigt, allt var lugnt. Vädret blev helt ok. Dagen började mulen och blåsig men blåsten avtog och solen kom ut. Lilja och Sofia var ute och lekte runt oss när vi åt gott och satt och pratade.

Efter det har vi haft en lugn dag och jag tvingade Eric att titta på "The Bachelorette."

Nu blir det sängen. Hörs imorgon.






5 kommentarer:

  1. Alltså jäklar vilken utsikt ni har från ert hus, så himla fint! Vi har haft molnigt och grått här nere i typ en vecka men nu verkar det äntligen ha klarnat upp även om vi ju verkligen behöver regn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har varit liknande väder här också faktiskt men nu ska det tydligen bli fint i helgen. Härligt!!! :)

      Radera
  2. Så härlig dag! :) Fast jag lider lite med Eric vad gäller TV-utbudet... ;)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera