tisdag 5 april 2011

Allergi Piller Fungerar Inte

Fasen säger jag vad jag hatar allergi säsongen. Jag blir som förlamad. Ni som har allergi vet vad jag pratar om. Man känner sig helt sjuk, kan inte ta sig för någonting. I flera dagar nu så har jag inte orkat någonting. Jag har suttit på jobbet som i en dvala, och det är ju det sista jag vill nu när jag har fått ett nytt jobb. Jag vill ju vara alert och snappa upp grejer snabbt, men istället är jag liksom apatisk. Jag försöker så gott jag kan men man orkar liksom inte. Idag på lunchen fick jag gå till min bil och sova för jag var så utmattad. Jag somnade direkt. Har aldrig hänt förr.

Det värsta är ju att allergi tabletterna inte fungerar. Även om det står att man inte blir "drowsy" så blir man ju det. De varar i 24 timmar också. Man är alltså helt utmattad i 24 timmar. De tar inte bort alla symptomen heller. Antingen så väljer man att gå runt och nysa, kli i näsan och ögonen medans näsan rinner i kapp med allt annat, eller så väljer man att vara helt lamslagen. Pest eller kolera helt enkelt. Jag ska gå till doktorn tror jag och få något som fungerar för mig, för det som man kan köpa i affärerna är ju värdelösa. Haha nu kom det på en reklam på TVn om allergi piller. De fungerar jättebra säger de yeah bite me.

Usch, har ni allergi? Vad gör ni för att stå ut?


2 kommentarer:

  1. Tror jag valjer kolera an pest faktiskt. hahahaha din stackare!

    SvaraRadera
  2. Hahaha ok låter som ett bra val :)

    SvaraRadera