söndag 3 april 2011

Big Chick's Big 3-0

Idag så fyllde BIG CHICK det stora 30... Så så klart åkte jag upp till Solvan (en liten dansk stad, som ligger 20 minuter från där vi bor. Det var verkligen en perfekt födelsedag. Precis så som Big Chick ville ha det. 

Jag var där redan runt halv elva i morse. Vi skulle försöka hitta något ställe att äta frukost på, och det enda vi ville var att sitta och dricka mimosas. Det enda stället som hade det var fullbokat så jag köpte choklad croissanter och kaffe istället och så gick vi till parken istället och åt vår frukost. 

En liten stund senare så kom Big Chicks familj, hennes syster, bror, svägerska och lilla brorson. Vi gick och åt lunch på ett mysigt litet cafe och sedan så strosade vi runt bara hela dagen genom staden.Vi köpte godis och jag fick tag på riktig saltlakrits som man kan ha svårt att få tag på i USA. Men så klart det fanns i den danska staden. Jag erbjöd lakrits till alla som testade men direkt kräktes i princip. Amerikanarna gillar det inte helt enkelt. Slutet gott allting gott till en perfekt födelsedag.

GRATTIS BIG CHICK

Big Chick öppnar min present. Gav henne så klart ett halsband med ett "B" på. B= Big Chick. Vad annars liksom.
Lilla brorsonen Alex, som trodde presenten var till honom.


Det var här vi hade tänkt att äta frukost men det gick dock inte. Alla ställen är så mysiga i Solvang.

Här är vi hela gänget. Lilla Alex var den sötaste lilla ungen någonsin. Han visste när vi pratade om honom och han älskade det och skrattade enormt och jättelänge.

Massa kola :)

Var så fint på vägen hem att jag var tvungen att ta ett kort innifrån bilen. Kortet gör inte naturen rättvisa dock. Det var mycket finare än vad det här ser ut.

Cachuma Lake ser man där






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar