fredag 22 april 2011

GloMinerals

Klickade precis hem lite saker från Amazon.com och tänkte tipsa er om något som jag inte kan leva utan. Jag älskar GloMinerals. Det är ett mineralsmink som jag har använt i åratal nu. Jag använder inte så mycket smink men det jag använder vill jag i alla fall att det ska vara bra.

Jag använder deras pressed base puder, vilket är det bästa mineral puder jag någonsin användit. Det tar bort alla blemmor samtidig som det låter huden andas. Ingen vill ju få finnar av att använda smink, som sedan gör att man får använda ännu mera smink.



I och med att jag inte har några ögonbryn såvida jag inte målar i de med en penna så klickade jag även hem GloMinerals ögonbrynspenna.


Emelie har även tipsat mig om L'Oreals Youth Code så jag tänkte att jag ska testa den med. I och med att man närmar sig 30 med stormsteg så måste man börja tänka på sådana här saker :).

Fick jättebra priser från Amazon. Jättemycket billigare än det hade varit i vanliga fall.

2 kommentarer:

  1. hur mkt pejja du for glominerals? Jag koper mitt pa ebay fran en kille jag har kopt ifran i flera ar nu och med shipping ar det mkt billigare an i affarena

    SvaraRadera
  2. Ok wow. Ja, jag köpte det för $29, free shipping, sedan kostade pennan $14. Pejjar du mindre so do tell :)

    SvaraRadera