måndag 18 april 2011

Lite bilder på nya hemmet

Här kommer lite bilder på vårt nya hem. Ursäkta röran. Vi är ju långt ifrån klara. Allt eftersom får jag ta mer bilder när vi börjar få ihop det.

Vem lägger ut en bild på en obäddad säng, jo jag. Det kommer fler bilder när allt är iordning. Vi ska köpa några lampor för nattduksborden.

Har är den andra delen av sovrummet

Badrummet

Gästrummet. Detta är inte alls min stil men Eric jobbade på ett hus där de bara ville bli av med de här möblerna som endast var köpta för att staga rummet. Vi fick en King Size säng, en armoir, en byrå och två nattduksbord. Svårt att ta kort så att man kunde se allt här. Emelie du skulle ha kommet ett par veckor senare :). Caroline nu kan du och Kai komma och vara bekväma och så kan vi åka till Mammoth :).

Bild in mot köket

Mer kök

Det här matsalsbordet var inkluderat i dealen från de andra möblerna

Vardagsrummet här. Mycket att göra så klart.   

Jag fär uppdatera mer allt eftersom. Ha en bra kväll. Kram alla.

3 kommentarer:

  1. Åååh så fint det blir! Och vad snabbt det gick.
    Och ja, jag skulle kommit lite senare. ;)

    Vilken tur ni hade med att få alla de där möblerna! Det hade ju kunna bli riktigt dyrt annars. Jag gillar verkligen matsalsbordet!

    Mailar dig snart ang svar på ditt mail.:)

    SvaraRadera
  2. Äntligen! :) Raskt gick det också - Skönt!

    Ser verkligen ut att bli finfint!

    Du, är det Erics rosa hantlar? ;)

    Vi kommer så gärna! :)

    Hoppas ni ska trivas riktigt gött!

    SvaraRadera
  3. Emelie- ja det gick sa fort alltsa. Men det vara verkligen bara bra. Ok, ser fram emot mailet :)

    Caaaarooooliiiineee. Yes, det ar Erics hantlar :). Ser fram emot eran ankomst!

    SvaraRadera