söndag 1 mars 2015

Grattis Bailey 3 År

Igår var vi på födelsedags kalas till Bailey som fyllde tre år. Lilja gick till samma dagmamma när hon var bebis och det var så de lärde känna varandra. De hade gjort en jätterolig fest då de hyrt en tjej som kör musikklasser i Santa Barbara under veckorna. Jag kände igen läraren och det visade sig att vi hade träffat läraren på bibblan för ett tag sedan. Vi fick en gratis klass som vi ska testa på nu snart. Alla barnen hade jättekul och inte minst lilla Sofia, som igen verkade ha roligare än alla andra sammanlagt. 

Lilja och födelsedagsbarnet spelar piano.




Efter kalaset åkte jag runt en massa ärenden i stan'. Jag flög runt som en dåre överallt och fixade inför Liljas födelsedag nästa vecka. Jag hann med hur mycket som helst. Det är otroligt hur produktiv man kan vara när man inte har med sig de små. Här är lite hur jag tänker mig att det ska se ut... 


Vi får väl se om jag kan få till det. Det är så mycket jobb och detaljer det ska fixas med. Big Chick kommer imorgon och ska hjälpa mig med planeringen och så ska vi försöka få ihop det vi kan och hinner. Sedan är tanken också att jag ska få till en sådan här bordskjol som det kallas på engelska i tyll. 

Alltså hur fint är inte det?! Kan jag fixa detta? Det är frågan?




1 kommentar:

  1. Hahaha!! Sofia har roligare än alla andra tillsammans, lät kul!! :)
    kram kram kram

    SvaraRadera