söndag 29 mars 2015

Nu var det längesedan...

Hej alla. Det var inte igår. Det här med förrådet som vi tömde tog livet av mig förra veckan. Det vanliga livet plus förrådet har varit för mycket haha. Det finns fortfarande en massa saker som fanns i förrådet som inte har sålts ännu men jag har lugnat ned mig i alla fall. Det kommer ta tid. Det känns så jobbigt dock för jag vill bara göra mig av med allt. Är så trött på grejer överallt. Det går framåt sakta men säkert i alla fall. I vanliga fall tycker jag att det är roligt att sälja saker. Jag ser det nästan som ett spel. Känns som att jag är i Vegas när jag säljer något och jag kan nästan höra de enarmade banditerna gå i taket :) men detta är överväldigande så det är inte lika roligt. 

Här kommer en liten sammanfattning i bilder från veckan som gick.

Vi gick på zoo med dessa fina tjejer. Penelope är en liten modell som vet hur man posar, precis som sin snygga mamma!

Dessa filurer alltså! Jag döööör!

Musikklass på bibblan. Hur super är det inte med gratis klasser för barnen på biblioteket. 



Härlig dag i Malibu med dessa finisar!

Svenska skolan hade påskfirande och uppmuntrade alla att klä ut sig till påskkärringar och påskgubbar. Jag hann inte få ihop en utstyrsel med förkläde och allt så Lilja fick bli en påskkärring med en liten tvist :).



Min fina påskkärring!

Idag hade vi en mysig familjedag med poolhäng och bad i nya badrummet som äntligen är färdigt. Vi skulle egentligen åkt till svenska skolan i SB idag men Eric hängde med sina kompisar hela lördagen och sov även borta så vi saknade honom. Vi fick också rensat en massa bland våra grejer och gjorde om barnens lekområde. Får visa bilder. 

               

2 kommentarer:

  1. Det är så skönt att rensa!! Sjukt vad man samlar på sig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns ingen bättre känsla!

      Radera