söndag 8 mars 2015

Lilja Fyller 3

Igår gick Liljas födelsedagsfest av stapeln, Pink Princess (Frozen) Party! Hon verkade ha the time of her life. Jag stressade runt som en gnu på morgonen och försökte ordna med allt. Jag hade tack och lov en massa hjälp från vänner. Tack!!! Ni vet vilka ni är. Betyder så mycket!!! <3

Här kommer ett stort bildregn från igår. Sorry för en möjlig "overload"av bilder! Min kompis Leslie tog en massa kort med hennes fina kamera så när jag får de kommer det ännu mer haha. 

Här kommer vi runt hörnet då Lilja ser sitt party för första gången :).

Min lilla prinsessa!

Lillprinsessan ville ju sitta på tronen hon med :).

Innan maten ovan, efter maten är utlagd nedan.

Kusinerna utanför Liljas nya hus som hon fick av farmor och farfar :). 

Sugar cookies a la Big Chick!



Prinsesstårta för en prinsessa, a la Susanne!






4 kommentarer:

  1. Vad du stökar på! Inte utan att man blir lite sugen på Big Chicks sugar cookies... :) Lilja växer ju så det knakar - snart tonåring!? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de kakorna gick inte av för hackor :).

      Radera
  2. Det var inte lite rosa du! Haha! Vad fint allt blev och så underbart roligt det såg ut som om ni hade! Och födelsedagsbarnet såg ut att ha roligast av alla!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag veeeet haha. Rosa så det skrek om det. Tack vännen :). Lilja hade superroligt vilket var huvudsaken. Kram

      Radera