onsdag 11 mars 2015

Liljas Födelsedag

I tisdags var det Liljas födelsedag. Jag tog henne först till skoaffären där hon skulle få välja ut ett nytt par skor. Hon var jätteglad och valde till slut ett par, ändrade sig och ville inte ha de. Vi åkte därifrån och det blev hysteri. Därefter skulle vi möta Leslie i ankparken och det var gnat hela vägen dit, vilket fortsatte under hela vistelsen. Sedan åkte vi till Crushcakes där hon skulle on få en cupcake och hon var så glad, valde ut sin egen och vi satte i ett ljus som hon fick blåsa ut. När hon sedan skulle börja äta så blev det hysteri då hon ville ha en annan cupcake vilket jag inte ville tillåta, plus kunde inte gå tillbaka in igen efter alla satt ned osv. Hon började skrika att hon ville ha mjölk för en pojk bredvid oss hade det. Det var sådan hysteri att vi fick åka därifrån. Hon var ledsen i bilen hela vägen hem, och ramlade när hon gick ut och allt blev ännu värre. Sedan hade vi lite tid emellan och hon fick ta det lugnt ett tag innan vi skulle åka till hennes balettklass. Jag satte på hennes sandaler och det gick inte att dra upp dragkedjan vilket ledde till ytterligare hysteri. Hon hade hur kul på baletten som helst dock. Det sista stoppet var affären där det blev hysteri då hon inte fick hålla en påse äpplen (för hon har gjort det förut och tappat de och de har gått sönder), men jag lät henne hjälpa till med allt annat men det var redan för sent.

Det var hennes födelsedag haha. Vi hade det dock väldigt trevligt mellan alla hysterianfall :).




Leslie skickade några "sneak peaks" från Liljas födelsedagsfest. Jag älskar denna bilden!

4 kommentarer:

  1. Hmm låter som en typisk treåring det. ;) Känner igen det där.



    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det känns bra att höra ändå :)

      Radera
  2. Men aaah - irritation!! :) Sista bilden är verkligen underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inte roligt haha! Ja, tack den är väl fin :). Min lilla tjej!

      Radera