lördag 15 februari 2014

Alla Hjärtans Dag

Igår kväll kom Eric hem med blommor, nallebjörn, choklad och ett fint kort. Till Lilja hade han med sig ett gulligt gossedjur, en ballong (hon är besatt av ballonger), och ett kort. Så himla gulligt. Vi fick även kort och presenter från Erics familj. Av mig fick Eric ett kort (vilket var allt haha), men att säga några fina ord kan betyda en hel del. 

Det blev ingen matlagning för min del utan vi beställde lite kinamat (vilket egentligen inte är min favvo alls men men). Himla skönt att slippa laga mat. Jag stal en ide från Susanne som skulle baka en morotskaka till sin kille och gjorde detsamma i och med att det är Erics favorit. Den blev faktiskt väldigt god! Vi hyrde film som visade sig vara skitdålig så vi skippade den och körde på ett Dexter maraton istället. Snart klara med hela serien. Den är så himla bra! 

Det blev en väldigt lugn Alla Hjärtans Dag för oss vilket var precis vad vi ville. Hoppas ni alla hade en fin dag. All kärlek!

3 kommentarer:

  1. Morotskaka är gott! Bjuder du på receptet också? :)

    Film? Dexter? OS!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nä Dexter istället för OS fick det allt bli. Ja, jag får bjuda på receptet. Det blev faktiskt riktigt gott :)

      Radera
    2. Asch - OS är bättre! :) Ser fram emot receptet!

      Radera