onsdag 5 februari 2014

Super Bowl

I söndags gick Super Bowl av stapeln. Jag är som sagt inte speciellt fotbollsintresserad av mig. Det är kul dock när det går bra för Erics lag, vilket är The Saints. Då är jag med och hejar. Annars så är det roligt att se på Super Bowl då de har en hel del med roliga reklamer plus Half Time show är också kul så klart. I år var reklamerna ganska kassa men jag tyckte Bruno Mars och Chili Peppers som var de som underhöll var riktigt bra. Tyvärr så var spelet inget vidare då det blev totalt utklassning från Seattles sida mot Denver. Denver fick knappt några poäng. Var nästan svårt att se på så pinsamt var det.

Idag har vi varit på mammamötet igen. Vet inte riktigt om det är min grej men får tänka på Lilja som har jätteroligt med de andra barnen under den tiden. 

Imorgon så blir det "Storytime" på bibblan och fredag så ska vi träffa Angelica och lilla Alexis i LA vilket kommer bli superkul för det var så längesedan. Ska bli roligt att se hur mycket Alexis har växt.


Vi fixade lite snacks och bara at och mos medans det regnade ute :)

6 kommentarer:

  1. Det bästa med sådana evenemang är snacksen... :D

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående talare ;) ,... typ enda gången om året jag äter pizza :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det var imponerande! Här blir det allt några gånger till per år... :)

      Radera
  3. Jag är totalt intresserad av sport och dessutom kan jag inget om amerikansk fotboll så även om det är stort brukar vi hoppa över det, om det inte är så att vi blir bortbjudna. Men då är det mest maten och sällskapet som är roligt :)

    Ser jättegott ut med all ost och korv! :)

    Hoppas ni hade skoj i LA,
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag antar att du menar ointresserad av sport haha med tanke på resten av kommentaren. Håller med dig totalt. Sällskapet och maten är bäst.

      LA var jättemysigt :)

      Radera