fredag 31 januari 2014

Grattis Tobajas på 30 eller... hrrmm 29-års Dagen

Idag fyller min bror hela 29 år gammal. Herregud alltså. Vart har åren tagit vägen. Det känns som att Tobias skulle aldrig kunna bli 29 år gammal, 30 nästa år liksom. Hur går det till och vart tar åren vägen? Kommer alltid att se honom som den lilla :). Eric och Tobias är nu lika gamla, tills Eric fyller 30 senare i år. Det är något som känns konstigt för mig att de är så nära i ålder då jag ser och har alltid sett Tobias som en liten lillebror, och jag är gift med en som bara är knappt ett år äldre. Ja, jag vet jag rövade Eric från barnsängen (robbed the cradle) som de säger här. Men till mitt försvar så ljög Eric om sin ålder när vi först träffades så hur skulle jag ha haft någon aning.

Jaja nog om mig, det här är ju Tobias dag. Grattis min bror på den stora dagen. Glad att vi fick pratat på tel lite grand idag. Ha det så kul resten av helgen med utgång och vad det än blir. Kramis


5 kommentarer:

  1. Grattis lillgubben! :D

    Ja, tänk vad tiden går... Det var inte länge sedan han slängde filbunkar in i väggen hemma på Torreby! ;) Alex fyller också 30 i år... Sjukt... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nä det känns som igår :). Wow, Aleks blir 30. Ja, just det han var ett år äldre än Tobajas. Tobias fyllde faktiskt 29 trots titeln :). Gillar att retas!

      Radera
    2. Ja, ett och ett halvt år tror jag minnsan att det skiljer faktiskt. Men det var Eric jag tänkte på - han fyller 30?

      Radera
    3. Nä - ett halvår måste det väl ändå vara! :) Matte... ;)

      Radera
  2. Ja det tror jag :). Japp Eric fyller 30 i September. Han börjar bli stor :)

    SvaraRadera